New Balance
„Endorsed by no one“ – stratégia ticha používaná značkou New Balance, podľa ktorej „naše výrobky hovoria samé za seba“. Zdá sa, že je to úplne opačný prístup v porovnaní s dnešnými trendmi, avšak značka napriek tomu dosiahla obrovský úspech. Firma z Bostonu sa chváli, že medzi športovými značkami má práve ona najvyššiu úroveň vernosti konzumentov. Aby sme sa o tom mohli presvedčiť, stačí, keď si pozriete archívne fotografie Steva Jobsa, či bývalého prezidenta USA Baracka Obamu. Hoci sa časy neustále menia, najlepšie modely sa stále vyrábajú v Spojených štátoch alebo v Spojenom kráľovstve, prenášajúc kvalitu výroby na najvyššiu možnú úroveň. New Balance má na svojom účte niekoľko naozaj zaujímavých kolaborácií okrem iných so Stussy, Undefeated či s butikom Colette.